Click Here

Thursday 3 May 2018

Tadoom Hills , Banting



HAPPY LABOUR DAY !!

1 May adalah merupakan hari berehat and rest lah untuk semua pekerja .. Masa ni lah kita nak rest and meluang kan masa bersama family atau pon orang tersayang kan !! 


Untuk aku pulak, hari buruh aku pergi beriadah dekat Tadoom Hills.. Tadoom Hills ni berada dekat Banting lebih kurang 40minit kalau gerak dari KL. Dekat sana bukak Pukul 9 and sampai petang lah , tak silap aku pukul 6 petang tutup .. Tadoom Hills ni dia sebenarnya resort yang berkonsepkan buluh, Unik and Menarik dannn Cantik !! Bermula dari chalet, restoran kaunter reception semua dari buluh .. agak unik lah bagi aku kan .. 

ni aku xpasti apa dia .. rasanya chalet yang besaq kot .. tapi menarik lah sebab fully buluh




ni rumah rehat .. pengunjung kat sini boleh berehat kat sini .. ni dorang yang dekat atas tu tengah jamming .. huhu


ni yang dekat bahagian tempat rehat tu .. ni orang panggil apa eahh .. love letter eah??



ni bilik bilik dorang lah .. menarik architecturenyaa




haaaaaa menarik sebenarnyaaaa kat sini .. ohhh kat sini pon ada menyediakan aktiviti aktiviti menarik lah .. contohnya Flying Fox, Archery, Acara lompat terjun dari pokok, huhu .. Kebetulan aku pergi time public holiday, mereka adakan tournament .. alaaaa senang orang cakap sukan rakyat lah .. meriahhhh sangat .. masuk free jee, sape menang dapat hadiah .. agak wauuu kan !!



K lah nanti sambung lagi yaaa for the next entry !! 


Haaa bang, aku dah kate dah, perut kau buncit !! hahhahahahhaa .. eahhhhhh buncit pon tetap sayang lah !!





No comments:

Post a Comment