Click Here

Monday 30 April 2018

Addicted to writing

Sejak aku buat akaun blog ni .. semangat nak menulis tu berkobar kobar .. sebab apa?? Sebab aku ni suka bercerita sebenarnyaa .. Niat dihati nak sambung story cerita aku pergi Penang haritu tapi tidak berkesempatan ..

Korang pernah ke rasa macam aku rasa nii .. Niat nak jadi blogger ni semakin menjadi jadi .. Selepas aku stalk hari2 blog kesukaan aku, Cik Epal .. eh bukan setakat Cik Epal lah aku minat, seluruh family dia aku minat ..

Setiap kali, stalk blog dia, stalk instagram dia .. Dalam hati ni duk rasa hmmmm bestnya kalau hidup macam dia .. Lebih lebih lagi aku tahu yang dia buat duit melalui blog jeee !! Lagi lah aku semangat , teringin nak jadi full time blogger, tapi aku kena belajar banyak lagii ... Buat sekarang ni biar lah blog ni sebagai diary aku dulu and sekadar luahan hati aku kat sini .. Hampa doakan aku noohh .. Cita cita baru nii .. hahahhaa

No comments:

Post a Comment