Click Here

Friday 4 May 2018

FATIHAH dan makan berpisah tiada

Lately ni jujur aku cakap, aku memang suka makan !! Dapat pulak Muhamad Azri, si pasangan aku tuh pon kuat makan jugak !! Ya Allah, jujur aku cakap sebelom aku kenal dia berat aku tak pernah sampai 50kg pon .. And now guess berapa berat aku ?? 50++ kg weiiii .. Agak terkejut jugak lah kenapa sampai boleh jadi macam ni !!!!! Sebenarnya BMI aku normal lagi sebenarnya, tapi disebabkan aku punya tinggi xberapa nak tinggi, so aku akan nampak macam debab !! OMGGGGGGG *nangis...



And after aku buat siasatan rupa rupanyaaa berpunca dari makan malam !! Dah nak buat macam mana , hari hari after kerja mesti terpacak muka dia kat depan rumah aku , ajak pergi makan .. aku ni nak tak nak terpaksa laaaaa ikutt .. Huuuuuu


Setiap malam akan ada tempat baru aku g makan .. hmmmm gambar ?? xdak lah sebab xterpikir nak ambik gambar pon sebelom makan sebab bila makanan dah sampai memang terus ngappp .. Huhuhuhu ..

Oohhh okay, baru teringat baru baru ni ada lah aku pergi makan dekat Shah Alam area Padang Jawa .. Dulu masa aku belajar dekat UITM Shah Alam, memang selalu aku pergi makan sana dengan kawan kawan .. Sekarang aku bawak dia plak makan sana .. Meh aku belanja gambar .. Huhuhu



Siakap 3 Rasa



Tom Yam Campur



Kailan Ikan Masin



Daging Goreng Kunyit



Telor Dadar .. Ni pon nak tunjuk .. ahahaha

Nampak mengiurkan bukan !! hahahahha memang sengaja aku nk suruh rasa macam tu .. Sebenarnya ni 1 set, seingat aku ni set D .. lengkap and cuba teka harga dia berapa ?? RM 40+++ jaa weh ... Murah kan .. haaaa sebab tu aku nak share .. huhuhu .. Rasa dia sedap sangat , dari dulu aku duk mai memang xpernah xsedap lah rasa dia .. and Azri i pon puas hati, dia kenyang perut dia senang hati laahh .. huhuhuhu

Wuuuuu berselera makan bang .. hahhahaa


Ooohhh lupa nak bagitahu, nama kedai SAK TOMYAM .. location dia aku xtahu , huhuhu search pergi jelaahhh Padang jawa dekat dekat kedai Nursajat tuh .. hahhaa .. 

K lahh bubyeeee uollsss ...



No comments:

Post a Comment